Všetko o nákupe 
 

MOŽNOSTI PLATBY 
 
Platba bankovým prevodom
Platba vopred na bankový účet (tovar vám bude odoslaný po pripísaní platby na účet spapier.sk). Ako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
 
Dobierka
Tovar zaplatíte v hotovosti priamo prepravcovi pri prevzatí. Pre urýchlenie predania zásielky majte vždy pripravený potrebný finančný obnos.
 

SPÔSOB DOPRAVY 

 DRUH DOPRAVY CENA DOPRAVY
 Dobierka / hotovosť 1 €
 Balík do 30 kg  5 €
 Balík od 30 – 50 kg alebo nadrozmerná zásielka 7 €
 Balík nad 100 kg Individuálne
 SPAPIER doprava Individuálne
 Nákup nad 200 € Zdarma
Ceny sú uvedené vrátane 20% DPH.

GLS

Pomocou GLS k Vám prepravíme štandardné zásielky. Na súkromnú adresu Vám bude tovar dopravený službou GLS. Takto odoslaný tovar bude doručený do tretieho pracovného dňa od jeho odoslania. Dostanete SMS a email s informáciami o doručení. Na tovar väčších rozmerov využívame iných dopravcov.


Zásielky nad 50 kg a 100 kg
Na mimoriadne zásielky nad 100 kg sa môže vzťahovat vyššia cena dopravy.
 

JE DOBRÉ VEDIEŤ 

Čo zásielka obsahuje
Súčasťou zásielky je faktúra alebo záručný list. Pokiaľ záručný list k tovaru nie je, ako doklad, pre prípadnú reklamáciu, slúži faktúra.
Pred prevzatím tovaru, prosím, skontrolujte, či je obal aj výrobok neporušený (pri balíku prepravnou spoločnosťou je možná len kontrola obalu). V prípade akejkoľvek nezrovnalosti, tovar nepreberajte. Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.

Kedy bude tovar expedovaný
Termín expedícia závisí na času odoslania objednávky. Štandardne expedujeme tovar do 24 hod., s výnimkou tovaru na objednávku, kde je dohodnutá expedícia zmluvne, podľa súčinnosti výrobcu.

Problémy s doručením
Pokiaľ Vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel.: +421 914 118 757, poprípade na e-mail: info@spapier.sk.


Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky

• Dopravca tovar nenaložil z dôvodu jeho viditeľného poškodenia.
Aby sme Vám doručovali len bezchybný tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je potom tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.

• Prepravca či poštový doručovateľ nevložil do Vašej schránky oznámení o nedoručení / uložení zásielky.
Priebeh doručovania môžete sledovať on-line u každého typu doručenia. Číslo zásielky / balíku vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.

• Zásielka sa stratila u prepravcu.
Stáva sa to veľmi zriedka. Pokiaľ k tejto situácií príde, môžete si objednať nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačný proces nezávisle na Vašej situácií z prvej objednávky

Prihlásiť
Zabudli ste heslo?
Zadajte Váš e-mail a prihlasovacie údaje Vám budú zaslané na Vašu e-mailovú adresu zadanú pri registrácii.


Košík je prázdny

Posledný navštívený tovar
  • Doposiaľ ste žiadny tovar nenavštívili.
Rýchle vyhľadávanie
Mena
Facebook
Reklamácia

Pre bližšie informácie o postupe reklamácie kliknite na odkaz: Reklamácia

 
 
 
© Spapier.sk